In English
Lūžio taškas

NAUJI IŠŠŪKIAI

Rory Sutherland

Live

Pasaulinės reklamos agentūros Ogilvy vicepirmininkas

Reklamos pasaulio legendos Rory Sutherland profesinė aistra – pasitelkiant psichologų komandą pirmajam įžvelgti vos matomus klientų elgsenos pokyčius, identifikuoti jų tikruosius poreikius ir nuspėti sprendimus. Jis neieško lengvų atsakymų ir nesivadovauja savaime suprantamomis tiesomis - nes ten, kur akivaizdžios tiesos, jau būriuojasi daugumos minia, įskaitant ir Jūsų konkurentus. Lietuvos pažangą stebintis pranešėjas žada mums puikią ateitį – jei tik sugebėsime išlikti VIETINIAIS, bet stengsimės iš tiesų suprasti pasaulį.

  • Ateitis vietinė, bet globali – jei tik moki anglų kalbą
  • Lietuvos šansas suprasti savo unikalumą ir pagaliau susikurti identitetą
  • Progreso šuolis- psichologijoje, ar technolgijose?