Marius Marčenkovas keliolika metų analizuoja rinkodaros ir komunikacijos efektyvumą. Jis įsitikinęs, kad sparnuotajai frazei „žinau, kad pusė reklamai skiriamų pinigų yra iššvaistoma veltui, tik nežinau, kuri pusė“ laikas į istorijos archyvus. Ekonometrijos - statistinio modeliavimo metodais pagrįstos analizės – taikymas padeda gana tiksliai atsakyti, kuris iš veiksnių (kainodara, reklamos biudžetas, pardavėjų motyvacija, konkurencinė aplinka) kuria dalimi prisidėjo prie pasiekto rezultato. p.Marčenkovui net skauda matyti, kad nemažai Lietuvos verslų savo pasirinktų veiksmų įtaką pasiektam rezultatui vis dar matuoja iš akies arba neįvertina atskirų veiksnių tarpusavio sąsajų. Ar galima išmatuoti gero/blogo oro įtaką Jūsų verslui?