In English
Lūžio taškas

VERSLO VALDYMAS

Lawrence Ingrassia

Finansų žurnalistas, knygos „Billion Dollar Brand Club“ autorius

Kaip naujai į procesą pažvelgę išsišokėliai vos per kelerius metus tapo vienaragiais JAV vartojimo prekių rinkoje, kurioje dominavo, rodos, visus kampus užėmę gigantai? Kodėl vartotojai visame pasaulyje taip aistringai metėsi prie Warby Parker akinių, ThirdLove apatinių, Glossier kosmetikos ar Dollar Shave Club peiliukų? Lawrence Ingrassia - ilgametis New York Times, Wall Street Journal, Los Angeles Times redaktorius, su savo komandomis laimėjęs penkis Pulitzer prizus. 2020 m. jis parašė knygą „Billion Dollar Brand Club“, kurioje pristato dėsningumus ir savybes, būdingas visiems naujomis ikonomis tapusių JAV prekės ženklų kūrėjams. Susipažinkite su sėkmingiausiais JAV direct-to-consumer rinkos revoliucionieriais!

Knyga „Billion Dollar Brand Club“ – dovana LŪŽIO TAŠKO 2022 dalyviams!